Szkolne manewry
Firmy rywalizują o rynek uczniów i studentów
Szkolne manewry
Po zakazie telewizyjnej reklamy, kierowanej do dzieci, na wzrost zysków liczą firmy, które specjalizują się w kampaniach reklamowych w szkołach. O ten bardzo atrakcyjny rynek rywalizują - rodzima Młodzieżowa Agencja Reklamowa i spółka z austriackim kapitałem, A2 Advertising & Marketing.
- Byliśmy pionierami na tym rynku - wspomina Mirosław Łesyszak, menedżer ds. public relations Młodzieżowej Agencji Reklamowej, która powstała w 1995 roku. Założyła ją grupa studentów, którzy wpadli na pomysł, aby prowadzić działalność reklamowo-promocyjną w szkołach i na uczelniach.
- Początkowo reklamy w szkołach nie interesowały zbytnio firm działających w mediach. Teraz ta sytuacja się zmienia, liczba zamówień rośnie bardzo dynamicznie - mówi Mirosław Łesyszak. Powodem tego wzrostu jest m.in. coraz większa konkurencja na rynku. Sprawia ona, że część firm zaczyna szukać możliwości zaoferowania swego produktu konkretnej grupie potencjalnych klientów. Na Zachodzie już od dawna jest...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta