Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama porównawcza

19 kwietnia 2000 | Prawo | DP

KONKURENCJA

Reklama porównawcza

Za trzy miesiące, tj. 19 lipca, wejdzie w życie nowela do ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji w sprawie m.in. reklamy porównawczej, tzn. umożliwiającej rozpoznanie konkurenta albo towarów lub usług przez niego oferowanych. Będzie ona dopuszczalna, gdy nie wprowadza w błąd, porównuje istotne i typowe cechy towaru rzetelnie i w sposób możliwy do zweryfikowania. Reklama taka nie może powodować pomyłek w rozróżnieniu między reklamującym oraz jego konkurentem, dyskredytować towarów, wykorzystywać w sposób nieuczciwy renomę znaku towarowego. Te zastrzeżenia dotyczą także przedstawiania towaru jako imitacji czy naśladownictwa.

Brak okładki

Wydanie: 1991

Spis treści

Media, Internet

Zamów abonament