Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Skuteczna reklama

12 lipca 2000 | Moja Kariera | WS

LEKTURY

Skuteczna reklama

Autor tej książki, John Caples, był autorem tekstów reklamowych, wykładowcą zasad reklamy w Columbia Business School oraz twórcą koncepcji reklamy "naukowej", a także metod testowania i dokładnego pomiaru efektywności reklam. Piąte wydanie "Skutecznej reklamy" opracował Fred E. Hahn, założyciel agencji reklamowej HCA (jej klientami były m. in. Westinghouse, "The New York Times", "The Wall Street Journal"). Wprowadzenie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2059

Spis treści

Media, Internet

Regiony Polski - Lubelskie

Regiony Polski - Lubuskie

Zamów abonament