Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rekompensaty dla klientów

05 września 2000 | Ekonomia | AM

BANKI

W razie awarii systemu

Rekompensaty dla klientów

Zdarzające się awarie systemu informatycznego paraliżują możliwość dokonywania transakcji przez bank. Taki stan trwa najczęściej dobę lub dwie. Potem wszystko wraca do normy. Pozostają jednak zawiedzeni klienci, których banki na ogół ani nie przepraszają za zaistniałą sytuację, ani nie oferują żadnej rekompensaty. Bywają jednak wyjątki.

W ostatnią sobotę podczas prac związanych z unowocześnianiem systemu informatycznego sterującego pracą bankomatów oraz punktów akceptacji kart płatniczych Wielkopolskiego Banku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2105

Spis treści

Regiony Polski - Podlaskie

Regiony Polski - Lubelskie

Zamów abonament