Gdy legenda zamienia się w biznes
"Blair Witch Project 2"
Gdy legenda zamienia się w biznes
W USA wszedł na ekrany "Blair Witch Project 2". Po wielkim sukcesie pierwszej części filmu, firma Artisan and Summit zdecydowała się na poważną kampanię promocyjną: w ciągu dwóch tygodni obraz ma się pojawić w kinach Europy i Azji. Do Polski nie został na razie kupiony.
Skromny "Blair Witch Project", zrealizowany na czarno-białej taśmie przez grupę filmowych debiutantów, stał się jedną z największych sensacji kinowych ubiegłego roku. Umiejętna reklama prowadzona w Internecie sprawiła, że wśród widzów poszła fama, iż na "Blair Witch Project" umiera się ze strachu. Szefowie wielkich wytwórni zamarli widząc, jak niezależna i w gruncie rzeczy mało...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta