Rozmowy-tak, zakupy-nie
Rozmowy - tak, zakupy - nie
Krajowi internauci coraz częściej postrzegają sieć jako wygodny sposób komunikowania się z innymi ludźmi. 58 proc. użytkowników ma dostęp do Internetu w domu (ARC Rynek i Opinia), rośnie liczba korzystających z poczty e-mail, rozmawiających na tzw. czatach, ponad 20 proc. użytkowników korzysta z kawiarni internetowych. W pierwszym półroczu tego roku o połowę zwiększyła się grupa internautów, którzy wchodzą do sieci codziennie. Nadal do rzadkości należą zakupy on-line. Według internautów to szybka metoda zakupów, ale wciąż mało wiarygodna i niebezpieczna. W ciągu 12 miesięcy tylko ok. 16 proc. internautów zrobiło zakupy w sieci. Dla porównania, jedna czwarta użytkowników tego medium w Wielkiej Brytanii kupiła coś w Internecie w ciągu jednego miesiąca. KOS