W kraju
Kampania za dwa miliony
Pełnomocnik finansowy komitetu wyborczego Andrzeja Olechowskiego złożył w Państwowej Komisji Wyborczej sprawozdanie o finansowaniu kampanii. Kampania prezydencka kosztowała 1 mln 965 tys. 536 złotych. Na reklamę w mediach wydano 977 tys. 580 zł, materiały wyborcze (ulotki, plakaty, czapeczki, baloniki) kosztowały prawie 190 tys. złotych. Do wczoraj do PKW wpłynęły też sprawozdania komitetów wyborczych Jana Łopuszańskiego, Jana Olszewskiego i Krystyny Stanisławy Górniak. Komitety muszą złożyć sprawozdania do 8 stycznia przyszłego roku. (PAP)
Człowiek Roku "Tygodnika Solidarność"
Zespół "Tygodnika Solidarność" przyznał po raz czwarty tytuł Człowieka Roku. Tegorocznym laureatem został Waldemar Łysiak. Wcześniejszymi byli Ewa Tomaszewska, premier Jerzy Buzek i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta