Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Koszulki w górę, oglądalność w dół

12 marca 2001 | Publicystyka, Opinie | KG

Na Zachodzie reality shows wychodzą z mody

Koszulki w górę, oglądalność w dół

KRYSTYNA GRZYBOWSKA

Ruszyła wreszcie polska edycja międzynarodowej "dziurki od klucza" pod nazwą "Big Brother". Zanim jeszcze TVN zamknął grupę ochotników w kontenerze, oceny samej idei były raczej krytyczne, pierwsze dni emisji tego nie zmieniły. Nie wiemy, jakie niespodzianki szykują nam twórcy "Wielkiego Brata" znad Wisły, i jeszcze nie wiadomo, czy program spotka się z tak żywiołowym zainteresowaniem, jakim cieszył się jeszcze przed dwoma laty, a nawet przed rokiem w krajach Europy Zachodniej.

Tam bowiem oglądalność drastycznie spadła. "Koszulki w górę, oglądalność w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2261

Spis treści
Zamów abonament