Najlepsza okazała się publikacja o reklamie
Najlepsza okazała się publikacja o reklamie
W naszym lutowym rankingu wiedzie prym publikacja Ryszarda Walczaka "Prawne aspekty reklamy w ustawodawstwie polskim, europejskim i międzynarodowym. Orzecznictwo". Sprzedano jej czterysta egzemplarzy.
Ranking został przeprowadzony w trzech wybranych księgarniach w Warszawie i po jednej w największych ośrodkach akademickich. Braliśmy pod uwagę pięć najczęściej kupowanych tytułów, za dolny próg przyjmując łącznie 40 sprzedanych egzemplarzy. Zwycięską książkę wydało Polskie Wydawnictwo Prawnicze "Iuris", kosztowała 80 zł. Na dalszych pozycjach znalazły się publikacje: Andrzeja Kidyby "Spółka z o.o. -...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta