Coś więcej niż dobre wrażenie
Coś więcej niż dobre wrażenie
BARTŁOMIEJ ZBOROWSKI
- Ile może być agencji PR z prawdziwego zdarzenia? 50 może 60 - ocenia Ryszard Solski, dyrektor Sigma International
BARTŁOMIEJ ZBOROWSKI
Jeśli ktoś przeinacza fakty, kłamie, to już nie jest żaden czarny PR tylko ordynarna propaganda - uważa Grzegorz Szczepański, szef agencji BCA
ANITA BŁASZCZAK
Pieniądze tu są zwykle mniejsze niż w reklamie, a konkurencja równie duża. W dodatku część ludzi, także szefów firm nie bardzo rozumie, czym w ogóle jest public relations i do czego służy. Mimo ustawy o języku polskim określenie PR nie dorobiło się nawet rodzimego odpowiednika, a pracujących w tej branży zazwyczaj określa się jako piarowców. Czym się zajmują? Promocją reputacji firmy, budowaniem marki, robieniem dobrego wrażenia? W wielu z około 400 agencji PR w Polsce działalność public relations polega na redagowaniu komunikatów firm i organizacji konferencji prasowych.
- Wśród tych ok. 400 agencji PR większość to firmy typu ja, mój szwagier i telefon komórkowy. Prowadzą je często dorabiający sobie w ten sposób dziennikarze. Ile może być agencji z prawdziwego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta