Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Coś więcej niż dobre wrażenie

12 marca 2001 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Agencje public relations W teorii zajmują się tworzeniem wizerunku firmy klienta, na co dzień piszą komunikaty prasowe

Coś więcej niż dobre wrażenie

BARTŁOMIEJ ZBOROWSKI

- Ile może być agencji PR z prawdziwego zdarzenia? 50 może 60 - ocenia Ryszard Solski, dyrektor Sigma International

BARTŁOMIEJ ZBOROWSKI

Jeśli ktoś przeinacza fakty, kłamie, to już nie jest żaden czarny PR tylko ordynarna propaganda - uważa Grzegorz Szczepański, szef agencji BCA

ANITA BŁASZCZAK

Pieniądze tu są zwykle mniejsze niż w reklamie, a konkurencja równie duża. W dodatku część ludzi, także szefów firm nie bardzo rozumie, czym w ogóle jest public relations i do czego służy. Mimo ustawy o języku polskim określenie PR nie dorobiło się nawet rodzimego odpowiednika, a pracujących w tej branży zazwyczaj określa się jako piarowców. Czym się zajmują? Promocją reputacji firmy, budowaniem marki, robieniem dobrego wrażenia? W wielu z około 400 agencji PR w Polsce działalność public relations polega na redagowaniu komunikatów firm i organizacji konferencji prasowych.

- Wśród tych ok. 400 agencji PR większość to firmy typu ja, mój szwagier i telefon komórkowy. Prowadzą je często dorabiający sobie w ten sposób dziennikarze. Ile może być agencji z prawdziwego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2261

Spis treści
Zamów abonament