Szlaban na pięć lat
Szlaban na pięć lat
Wiele wskazuje na to, że wart ponad 400 mld euro rocznie rynek transportu drogowego Unii Europejskiej pozostanie w większości zamknięty dla polskich przewoźników przez około 5 lat po przystąpieniu Polski do UE. Za takim rozwiązaniem optują Niemcy i Austria.
W najbliższych tygodniach Komisja Europejska przedstawi rządom "15" trzy opcje integracji rynku transportu drogowego Unii i krajów kandydackich. Tylko otwarcie z dniem członkostwa rynku międzynarodowych przewozów drogowych i odłożenie o 5 lat liberalizacji połączeń wewnątrz UE, wydaje się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta