Mówić i być rozumianym
Mówić i być zrozumianym
ARCHIWUM
Po czym kierownik może poznać, że wśród pracowników nie ma właściwego przepływu informacji?
ELżBIETA KARNEY: Po rodzących się plotkach, które są pierwszymi objawami tego, że w firmie nie ma dobrej komunikacji. Plotki to reakcja ludzi na poczucie niepewności. Fałszywe informacje i utyskiwania na pracę często są symptomem poczucia zagrożenia i lęku.
Zdarza się, że szef mówi jedno, a pracownik rozumie zupełnie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta