Największa budowa po tunelu
Dworzec lotniczy we Frankfurcie
Największa budowa po tunelu
W sierpniu 1989 r. koło starego lotniska frankfurckiego powstała największa dziura w Europie. Głęboka na 12 metrów, miała 550 m długości i 220 m szerokości. Tak rozpoczęła się budowa nowego terminalu we Frankfurcie, który przyjął swoich pierwszych pasażerów 24 października br.
W ciągu pierwszego tygodnia swojego funkcjonowania nowy port lotniczy odprawił 450 lotów i ok. 100 tys. pasażerów. W ciągu roku lotnisko będzie odprawiało od 10 do 12 mln pasażerów.
Pomysł zbudowania nowego lotniska zrodził się z potrzeby stworzenia pasażerom bardziej komfortowych warunków podróżowania. W 1993 r. stary port przyjął 32, 5 mln...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta