Detalista w skali europejskiej
Detalista w skali europejskiej
Deutsche Bank postanowił rozpocząć w Polsce działalność w bankowości detalicznej. W tym segmencie rynku panuje silna konkurencja. Czy przejęcie krakowskiego Banku Współpracy Regionalnej, który został przekształcony w Deutsche Bank 24, jest wystarczające, aby sprostać temu wyzwaniu?
TESSEN VON HEYDEBRECK: Deutsche Bank wydzielił ze swojej struktury działalność detaliczną i utworzył oddzielny bank - Deutsche Bank 24. Bank, kierując swoją ofertę do klientów indywidualnych, udostępnił im wiele możliwości korzystania z usług bankowych. W nazwie znalazła się liczba 24, jako że bank działa 24 godziny na dobę, przez cały rok, ponieważ jesteśmy do dyspozycji klientów poza tradycyjnymi oddziałami zarówno przez telefon, jak i on-line.
Kiedy rozpoczynaliśmy rok temu, był to zaledwie pewien pomysł, idea stworzenia detalicznego banku paneuropejskiego. Dziś DB 24 ma w Niemczech ponad 7 mln klientów. Okazało się, że model zaproponowany przez Deutsche Bank odniósł ogromny sukces. Polska jest pierwszym krajem, w którym postanowiliśmy utworzyć spółkę córkę DB 24. Tą spółką jest Bank Współpracy Regionalnej z siedzibą w Krakowie, który zmieni nazwę na Deutsche Bank 24. W 2001 roku mamy zamiar powołać następne spółki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta