Premie i nagrody na zachętę
Premie i nagrody na zachętę
ROBERT DËBROWSKI
Mówi agent z Bełchatowa
Jeśli chodzi o podkupowanie agentów, to ja z taką negatywną praktyką (negatywne nastawianie do starej firmy) w moim rejonie się nie spotkałem. Aczkolwiek przy formowaniu nowych zespołów otrzymuję telefony z propozycją dołączenia. Propozycje takie otrzymują nie tylko agenci, ale również kierownicy zespołów i dyrektorzy. Zdarza się, że agenci, którzy zmienili firmę, proponują kupno nowych polis starym klientom. Jeśli odbywa się to z pełnym zrozumieniem obu stron, to w porządku. Zachęcanie klientów do przerwania starych programów i rozpoczęcia nowych jest nieetyczne. Nieetycznie postępujący agent długo nie utrzyma się w zawodzie, choć na krótką metę przyniesie mu korzyści. Podejrzewam, że takie praktyki zdarzają się częściej w dużych miastach niż mniejszych. Tamtejsi agenci są bardziej agresywni ze względu na większą konkurencję. EL
ELIZA WIęCłAW
Jeżeli jesteś kierownikiem zespołu (unit managerem), czujesz się niedoceniony i uważasz, że stać cię na zorganizowanie oddziału sprzedaży ubezpieczeń na życie, to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta