Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Premie i nagrody na zachętę

08 sierpnia 2001 | Moja Kariera | EW
źródło: Nieznane

Agenci ubezpieczeniowi Blisko 50 proc. sprzedawców zmienia w ciągu roku towarzystwo

Premie i nagrody na zachętę

ROBERT DËBROWSKI

Mówi agent z Bełchatowa

Jeśli chodzi o podkupowanie agentów, to ja z taką negatywną praktyką (negatywne nastawianie do starej firmy) w moim rejonie się nie spotkałem. Aczkolwiek przy formowaniu nowych zespołów otrzymuję telefony z propozycją dołączenia. Propozycje takie otrzymują nie tylko agenci, ale również kierownicy zespołów i dyrektorzy. Zdarza się, że agenci, którzy zmienili firmę, proponują kupno nowych polis starym klientom. Jeśli odbywa się to z pełnym zrozumieniem obu stron, to w porządku. Zachęcanie klientów do przerwania starych programów i rozpoczęcia nowych jest nieetyczne. Nieetycznie postępujący agent długo nie utrzyma się w zawodzie, choć na krótką metę przyniesie mu korzyści. Podejrzewam, że takie praktyki zdarzają się częściej w dużych miastach niż mniejszych. Tamtejsi agenci są bardziej agresywni ze względu na większą konkurencję. EL

ELIZA WIęCłAW

Jeżeli jesteś kierownikiem zespołu (unit managerem), czujesz się niedoceniony i uważasz, że stać cię na zorganizowanie oddziału sprzedaży ubezpieczeń na życie, to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2387

Spis treści
Zamów abonament