Kto zachęca, a kto odstrasza
Kto zachęca, a kto odstrasza
Po raz drugi konsultanci firmy Communication Partners wytypowali 10 najlepszych i 10 najgorszych przykładów budowania wizerunku pracodawcy. Opublikowane w lipcu 2000 r. w "Mojej Karierze" pierwsze zestawienie wywołało żywą reakcję menedżerów personalnych. Tak będzie pewnie i teraz.
- Dochodziły nas sygnały, że w dniu publikacji był to temat główny w działach personalnych, przede wszystkim dlatego, że przykłady nie są anonimowe. W większości przypadków podajemy nazwy firm, a okazuje się, że nawet wielkie koncerny mają wpadki - mówi Rafał Szczepanik, wiceprezes Communication Partners. - Mamy świadomość, że to wzbudza emocje, ale dzięki temu wnioski wynikające z tych przykładów zapadają w pamięć.
Po opublikowaniu zeszłorocznego zestawienia pracownicy niektórych firm, które znalazły się w negatywnej dziesiątce, dzwonili do Communication Partners z pretensjami. - Ale nikt nie zarzucił nam nieprawdy, bo mówimy o faktach, które są znane w branży, w jakiej działa firma - podkreśla Rafał Szczepanik. Zastrzega równocześnie, że zestawienie nie jest rankingiem. Ma promować pozytywne i wskazywać nieprofesjonalne działania. Kolejność na liście jest przypadkowa. Dobierając przykłady, konsultanci firmy analizowali okres od...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta