Mieszkanie to towar
Mieszkanie to towar
Jeszcze kilka lat temu deweloperom czy spółdzielniom mieszkaniowym wystarczały wstępne projekty budowy, aby mogli uzyskać od klientów pierwsze pieniądze na mieszkania. Chętni na zakup nowych lokali płacili za nie z góry nawet wtedy, gdy deweloper nie miał jeszcze aktu własności gruntu. Dziś trudno jest sprzedać mieszkanie gotowe do zasiedlenia.
Deweloperzy zdali już sobie sprawę, że ich inwestycje, aby znalazły klienta, wymagają nie tylko chwilowej promocji, ale zbudowania spójnej marketingowej strategii. Jarosław Szanajca, prezes Dom Development mówi, że jego firma od początku nie zajmowała się sama rozprowadzaniem mieszkań, lecz korzystała z usług agencji reklamowych. - Wszyscy musieliśmy się nauczyć, jak promuje się domy, bo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta