Nauka musi trwać dalej
Nauka musi trwać dalej
- Tego nie rób nigdy WOJCIECH STARUCHOWICZ
Jakie cechy powinien mieć dobry specjalista do spraw relacji firmy ze światem zewnętrznym, a głównie z mediami? Jakie są grzechy polskich PR-owców? Jak wyglądają ich relacje z dziennikarzami i na ile znaczące jest w nich zjawisko korupcji?
Na takie pytania próbowali odpowiedzieć reprezentatywni przedstawiciele świata mediów i PR, zaproszeni do udziału w I Ogólnopolskim Seminarium Publicon, które odbywało się pod hasłem: "Public Relations a dziennikarstwo - współpraca czy konflikt interesów". Imprezę, podczas której padło wiele interesujących, czasem kontrowersyjnych, stwierdzeń, zorganizowała w miniony piątek w Warszawie firma RPR Group. Dla licznie zgromadzonych studentów - adeptów zawodu - było to chyba ważne doświadczenie.
Co to jest
Jak stwierdził Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, tak naprawdę w Polsce zawód specjalisty od Public Relations dopiero raczkuje. Profesor Tomasz Goban-Klas, kierownik Katedry Komunikowania i Mediów Społecznych UJ, próbował zdefiniować jego istotę jako budowanie zaufania społecznego. Podkreślał, że podobna jest misja mediów - budowanie zaufania przez
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta