Media nowe technologie,Motoryzacja,Transport
NOWE TECHNOLOGIE
Rosną straty UPC Polska
UPC Polska, część międzynarodowej firmy United Pan-European Communications, największej europejskiej telewizji kablowej, po trzech kwartałach 2001 r. miała 107,6 mln USD skonsolidowanych przychodów (wzrost o 21 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2000 r.), 141,4 mln USD straty operacyjnej (wzrost o 10 proc.) oraz 215,8 mln USD straty netto (wzrost o 11 proc.). Przychody firmy z telewizji kablowej wynosiły 57,5 mln USD (wzrost o 13 proc.), a z telewizji cyfrowej - 45,3 mln USD (wzrost o 26 proc.). Gniazdka telewizji kablowej UPC zainstalowane były w 1 mln 851,8 tys. mieszkań, a 30 września 2001 r. UPC miało w Polsce 1 mln 7,4 tys. abonentów. T. śW.
Formus walczy o życie i wyjaśnienia
Formus Polska - operator internetowy - skierował...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta