Atrakcyjne promocje i przeceny nie kuszą klientów
- Komentarz: Biedniejemy i oszczędzamy Atrakcyjne promocje i przeceny nie kuszą klientów
Przyspieszenie terminów sezonowych wyprzedaży oraz spadający popyt na auta, artykuły budowlane, odzież, gazety i kosmetyki to niektóre z objawów spowolnienia rozwoju polskiej gospodarki. Chociaż sklepy i producenci starają się zachęcić nas do większych zakupów, dodatkowe promocje często już nie wystarczają.
"Jesienna wyprzedaż. Ceny niższe o 10-30 proc. Wyprzedaż kolekcji jesień-zima 2001" - takie napisy od października można zobaczyć na niektórych butikach, a więc niedługo po wprowadzeniu do sklepów kolekcji na jesień i zimę. To przyspieszenie terminu jesienno-zimowych wyprzedaży, które zwyczajowo w naszym kraju rozpoczynały się w styczniu i rozkręcały się kilka tygodni później, przedstawiciele branży odzieżowej wskazują jako jeden z objawów recesji na rynku. Zarówno handlowcy, jak i producenci starają się, aby ich tegoroczne przychody spadły jak najmniej.
Higieniczne oszczędności
Katarzyna Podlejska, dyrektor ds. sprzedaży firmy IC Companys Poland, która prowadzi sieć 34 sklepów Jackpot & Cottonfield, przyznaje, że mimo otwarcia nowych placówek i wyjątkowo licznych w tym roku promocji
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta