Agora buduje koncern medialny
Agora buduje koncern medialny
Według nieoficjalnych informacji, największa spółka medialna, Agora, wkrótce nie tylko ma włączyć do swej grupy 14 tytułów wydawnictwa Prószyński i S-ka, ale też sfinalizować planowaną od dawna transakcję przejęcia AMS, lidera polskiego rynku reklamy zewnętrznej. Agora nie chce komentować tych pogłosek i podkreśla, że o swych inwestycjach informuje w komunikatach. W piątek powiadomiła w ten sposób o zwiększeniu udziału w jednej z lokalnych stacji radiowych.
- Trwają rozmowy z zainteresowanymi inwestorami - stwierdza krótko Małgorzata Dul, rzeczniczka AMS, nie podając więcej szczegółów ani też nazw firm, które są na "krótkiej liście" inwestorów. - Nie komentujemy pogłosek - mówi Dorota Nowak, rzeczniczka Agory, która w ten sam sposób odpowiada też na pytanie o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta