Ile natręctwa, ile inteligentnej taktyki
Ile natręctwa, ile inteligentnej taktyki
FOT. PIOTR KOWALCZYK
USTAWA O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI:
Art. 16. 1. Czynem nieuczciwej konkurencji jest w szczególności: (...) reklama, która stanowi istotną ingerencję w sferę prywatności, w tym przez uciążliwe dla klientów nagabywanie w miejscach publicznych, przesyłanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub nadużywanie technicznych środków przekazu informacji.
Warszawski Sąd Okręgowy rozpatrywał wczoraj jedną z pierwszych spraw o uciążliwą reklamę. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wytoczył ją firmie International Masters...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta