Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ile natręctwa, ile inteligentnej taktyki

12 lutego 2002 | Prawo | MD
źródło: Nieznane

Jedna z pierwszych spraw o uciążliwą reklamę

Ile natręctwa, ile inteligentnej taktyki

FOT. PIOTR KOWALCZYK

USTAWA O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI:

Art. 16. 1. Czynem nieuczciwej konkurencji jest w szczególności: (...) reklama, która stanowi istotną ingerencję w sferę prywatności, w tym przez uciążliwe dla klientów nagabywanie w miejscach publicznych, przesyłanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub nadużywanie technicznych środków przekazu informacji.

Warszawski Sąd Okręgowy rozpatrywał wczoraj jedną z pierwszych spraw o uciążliwą reklamę. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wytoczył ją firmie International Masters...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2543

Spis treści

Listy

Zamów abonament