Agencje liczyły na więcej
Agencje liczyły na więcej
Banki wydały na reklamę w 2001 r. ok. 240 mln zł. Jednak mniej, niż spodziewały się agencje reklamowe. Na wysokość wydatków marketingowych miał wpływ minister finansów Marek Belka, nakładając podatek na zyski z oszczędności. Banki zostały zmuszone do walki o klientów, którzy chcieli uniknąć płacenia nowego podatku. Dlatego reklamowały się we wszystkich mediach.
- Większość banków albo zmniejszyła wydatki związane z reklamą, albo nie zwiększyła w ogóle swoich budżetów - mówi Maria Kudelska, dyrektor marketingu w Deutsche Bank 24.
Wysokie rabaty...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta