Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Agencje liczyły na więcej

26 lutego 2002 | Ekonomia | EW
źródło: Nieznane

Reklama Jak minister Belka przyczynił się do zwiększenia wydatków banków

Agencje liczyły na więcej

Banki wydały na reklamę w 2001 r. ok. 240 mln zł. Jednak mniej, niż spodziewały się agencje reklamowe. Na wysokość wydatków marketingowych miał wpływ minister finansów Marek Belka, nakładając podatek na zyski z oszczędności. Banki zostały zmuszone do walki o klientów, którzy chcieli uniknąć płacenia nowego podatku. Dlatego reklamowały się we wszystkich mediach.

- Większość banków albo zmniejszyła wydatki związane z reklamą, albo nie zwiększyła w ogóle swoich budżetów - mówi Maria Kudelska, dyrektor marketingu w Deutsche Bank 24.

Wysokie rabaty...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2555

Spis treści

Fotoreportaż

Zamów abonament