Piąty Case Study Weekend AIESEC, Widziane z rynku, Oczami trenera
- Piąty Case Study Weekend AIESEC
- Widziane z rynku
- Oczami trenera Piąty Case Study Weekend AIESEC
Jest inicjatywa, jest kariera
Co spędza sen z powiek przeciętnego studenta? Nie tylko kolokwia, zbliżająca się sesja i nocne imprezy. Ważniejsze jest to, żeby znaleźć pracę, nie spóźnić się na pociąg do kariery. Dlatego ambitni młodzi ludzie starają się wykorzystać każdą szansę na sukces. Jedną z nich jest zorganizowany przez AIESEC Case Study Weekend.
W 1996 r. belgijski AIESEC (Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Nauk Ekonomicznych i Handlowych) zaprosił do uczestnictwa w pierwszym projekcie Case Study Weekend 180 studentów i firmy, które przygotowały dla nich specjalne zadania. Do ich rozwiązania potrzebna była nie tylko wiedza wyniesiona ze szkoły, ale i pomysłowość, umiejętność pracy w zespole, zdolność abstrakcyjnego i analitycznego myślenia. Studenci mogli sprawdzić się w praktyce. Sukces projektu Belgów zainspirował członków Komitetu Lokalnego AIESEC przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W tym roku polski CSW odbył się już po raz piąty.
Studenci i reprezentanci czterech firm: Ernst & Young, ING, L'Or?al i McKinsey & Company spotkali się 22-24 marca w Centralnym Ośrodku Ochrony Środowiska w Dębem niedaleko Warszawy. Spośród 587 chętnych (tyle osób złożyło aplikacje) firmy
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta