Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rok prawdy

06 maja 2002 | Ekonomia | PA
źródło: Nieznane

Reklama zewnętrzna Dla jednych szansa, dla innych zagrożenie

Rok prawdy

Wydatki na reklamę zewnętrzną w 2001 roku spadły prawie o 10 proc., a większość przedstawicieli branży obawia się, że ten rok będzie niewiele lepszy. Wiele wskazuje na to, że szansę na wzrost będą miały jedynie te firmy, które w ostatnich latach zainwestowały w unowocześnienie swoich sieci, odchodząc stopniowo od tradycyjnych billboardów na rzecz tablic wielkoformatowych lub tzw. mebli miasta.

Według wrocławskiej firmy Media Watch, monitorującej rynek reklamy zewnętrznej na podstawie oficjalnych cenników, wydatki w tym sektorze wyniosły w 2001 r. 545,3 mln zł i były o 12,7 proc. mniejsze niż rok wcześniej. Z kolei analitycy poznańskiej spółki AMS, lidera na polskim rynku, szacują, że rzeczywiste wydatki na reklamę zewnętrzną zmniejszyły się w 2001 r. o 7-10 proc., do 555,1 mln zł. Szacunki te zostały skorygowane o realny spadek cen tablic reklamowych, zwłaszcza tzw....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2611

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Nauka i Technika

Zamów abonament