Kto zarabia na mistrzostwach świata w piłce nożnej
Kto zarabia na mistrzostwach świata w piłce nożnej
Polski operator telefonii komórkowej Era GSM jest głównym sponsorem naszej ekipy piłkarskiej na mistrzostwa świata w Seulu. Z pewnością było warto, bo biało-czerwony szalik z orłem i logo Ery założył na pierwszym meczu polskiej reprezentacji w Seulu nawet prezydent Aleksander Kwaśniewski.
(C) REUTERS
PAWEŁ BLAJER,
DANUTA WALEWSKA
Główny sponsor polskiej drużyny piłkarskiej na mistrzostwa świata w piłce nożnej - według naszych nieoficjalnych danych - wydał na ten cel około 12 mln złotych. Z pewnością było warto, bo biało-czerwony szalik z orłem i logo Ery GSM założył na pierwszym meczu polskiej reprezentacji w Seulu nawet prezydent Aleksander Kwaśniewski. Intensywnie promuje się browar Lech, także sponsorujący polskich piłkarzy.
Przy Mundialu starają się pokazać także inni producenci - odzieży, drobnej galanterii, ale i słodyczy. Narzekają jednak, że od przegranej polskiej drużyny popyt na mundialowe rekwizyty praktycznie zamarł.
Mimo to trudno wyobrazić sobie autentycznego kibica polskiej reprezentacji, który jest z nią na dobre i na złe czasy, bez szalika, koszulki, czapki, a czasem ekstrawaganckiego kapelusza. Producenci tych artykułów mówią, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta