Bojowcy marketingu
Bojowcy marketingu
MAREK JÓŹWIK
Browary Żywiec są sponsorem strategicznym Polskiego Związku Lekkiej Atletyki. Inwestując określone kwoty, mają prawo oczekiwać zysków reklamowych. Jednak większy szum medialny robi grupa lekkoatletyczna Elite Cafe. Mamy więc spięcie na łączach, które bywa przenoszone na boiska i do kuluarów.
Żywiec zainwestował nie tylko w związek sportowy, ale i w promocję lekkiej atletyki jako takiej, choćby poprzez zakup Golden League dla TVP, mityng w Poznaniu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta