Kultura firmy a jej atrakcyjność jako pracodawcy
Kultura firmy a jej atrakcyjność jako pracodawcy
Do niedawna uważano, że kultura firmy nie ma większego wpływu na wizerunek firmy jako pracodawcy. Jednak brak młodych utalentowanych pracowników i wysoka fluktuacja kadr zmusiły do przemyśleń, jaką rolę odgrywa kultura w firmie. Coraz częściej globalne koncerny zaczynają doceniać zalety "wspólnej kultury firmy", czego firmy małe i średnie były świadome już od dziesięcioleci. Kultura firmy stała się decydującym czynnikiem w procesie przyciągania najbardziej utalentowanych pracowników.
Markus B. Hofer jest starszym konsultantem w międzynarodowej firmie doradczej Simon, Kucher & Partners.
W przeszłości tworzenie i ochrona kultury firmy była przede wszystkim jej wewnętrznym problemem. Jednak obecnie patrzy się na to jako na narzędzie przyciągania nowych talentów i potencjalnych kandydatów do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta