Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Kultura firmy a jej atrakcyjność jako pracodawcy

16 października 2002 | Moja Kariera | MB
źródło: Nieznane

Moja kariera i zarządzanie (5)

Kultura firmy a jej atrakcyjność jako pracodawcy

Do niedawna uważano, że kultura firmy nie ma większego wpływu na wizerunek firmy jako pracodawcy. Jednak brak młodych utalentowanych pracowników i wysoka fluktuacja kadr zmusiły do przemyśleń, jaką rolę odgrywa kultura w firmie. Coraz częściej globalne koncerny zaczynają doceniać zalety "wspólnej kultury firmy", czego firmy małe i średnie były świadome już od dziesięcioleci. Kultura firmy stała się decydującym czynnikiem w procesie przyciągania najbardziej utalentowanych pracowników.

Markus B. Hofer jest starszym konsultantem w międzynarodowej firmie doradczej Simon, Kucher & Partners.

W przeszłości tworzenie i ochrona kultury firmy była przede wszystkim jej wewnętrznym problemem. Jednak obecnie patrzy się na to jako na narzędzie przyciągania nowych talentów i potencjalnych kandydatów do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Brak okładki

Wydanie: 2750

Spis treści

Wojna z terroryzmem

Wybory samorządowe 2002

Zamów abonament