Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Skutki wojny na rabaty

17 października 2002 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

Media Wpływy reklamowe po trzech kwartałach

Skutki wojny na rabaty

Duży, bo aż 21-proc. wzrost wpływów reklamowych w radiu i większe wpływy w telewizji sprawiły, że łączne przychody reklamowe mediów były po trzech kwartałach 2002 r. prawie o 6 proc. wyższe niż rok wcześniej. Jednak ten wykazany w cennikach wzrost przychodów to w dużej mierze skutek wzrostu rabatów, zwłaszcza w radiu.

Prawie 6,84 mln złotych wyniosły po trzech kwartałach tego roku wpływy reklamowe w mediach - wynika z danych wrocławskiej firmy Expert Monitor. Oznacza to prawie 6-proc. wzrost tych wpływów z reklam w 2002 r. w porównaniu z trzema kwartałami 2001 r. Mimo że te obliczane...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2751

Spis treści

Wojna z terroryzmem

Wybory samorządowe 2002

Zamów abonament