Skutki wojny na rabaty
Skutki wojny na rabaty
Duży, bo aż 21-proc. wzrost wpływów reklamowych w radiu i większe wpływy w telewizji sprawiły, że łączne przychody reklamowe mediów były po trzech kwartałach 2002 r. prawie o 6 proc. wyższe niż rok wcześniej. Jednak ten wykazany w cennikach wzrost przychodów to w dużej mierze skutek wzrostu rabatów, zwłaszcza w radiu.
Prawie 6,84 mln złotych wyniosły po trzech kwartałach tego roku wpływy reklamowe w mediach - wynika z danych wrocławskiej firmy Expert Monitor. Oznacza to prawie 6-proc. wzrost tych wpływów z reklam w 2002 r. w porównaniu z trzema kwartałami 2001 r. Mimo że te obliczane...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
