Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pomoże poprawa usług

15 stycznia 2003 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

Reklama zewnętrzna Dalszy spadek wpływów w 2002 roku

Pomoże poprawa usług

Ponad 2-proc. spadek wpływów zanotowały w 2002 r. krajowe firmy reklamy zewnętrznej, czyli tzw. outdooru.

Według badającej ten rynek agencji MediaWatch, ich przychody wyniosły w ubiegłym roku 542,6 mln zł. Przedstawiciele tej branży liczą, że poprawą usług zdołają w tym roku powstrzymać spadkową tendencję i zwiększyć wpływy.

Ubiegły rok był kolejnym okresem spadku wpływów w reklamie zewnętrznej. Jerzy Trzaska, szef monitorującej ten rynek MediaWatch, zwraca jednak uwagę, że w 2002 r. ten...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2823

Spis treści

Wojna z terroryzmem

Zamów abonament