Pomoże poprawa usług
Pomoże poprawa usług
Ponad 2-proc. spadek wpływów zanotowały w 2002 r. krajowe firmy reklamy zewnętrznej, czyli tzw. outdooru.
Według badającej ten rynek agencji MediaWatch, ich przychody wyniosły w ubiegłym roku 542,6 mln zł. Przedstawiciele tej branży liczą, że poprawą usług zdołają w tym roku powstrzymać spadkową tendencję i zwiększyć wpływy.
Ubiegły rok był kolejnym okresem spadku wpływów w reklamie zewnętrznej. Jerzy Trzaska, szef monitorującej ten rynek MediaWatch, zwraca jednak uwagę, że w 2002 r. ten...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta