Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kultura firm rodzinnych

15 stycznia 2003 | Moja Kariera | PM

Moja kariera i zarządzanie (16) Simon, Kucher & Partners

Kultura firm rodzinnych

PETER MAY

Wbrew pozorom anonimowe korporacje, zarządzane przez wynajętych menedżerów, nie są wcale dominujące w naszej ekonomii. Zdecydowaną większością firm kierują właściciele. Dotyczy to przede wszystkim firm średniej wielkości, ale również niektórych dużych. Ich kultura firm rodzinnych jest inna od tej w dużych przedsiębiorstwach. Ścisły związek między właścicielem lub jego rodziną a ich firmą przynosi bezsporne korzyści, ale jednocześnie stawia te firmy przed niezwykłymi wyzwaniami.

Typowe cechy firm rodzinnych to: wiara ich właścicieli we własne siły, przyjmowanie trudnych wyzwań, krótkie kanały podejmowania decyzji i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2823

Spis treści

Wojna z terroryzmem

Zamów abonament