Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Współpracownik jak pracownik

15 stycznia 2003 | Moja Kariera | GR
źródło: Nieznane

Rozmowa z Krzysztofem Jakubiakiem, dyrektorem działu komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Coli.

Współpracownik jak pracownik

FOT. ARCHIWUM

Rz: Działy public relations w wielkich firmach, nawet jeśli zatrudniają kilka osób, nie są w stanie same podołać wszystkim przypadającym im zadaniom. Proponują więc współpracę firmom zewnętrznym. Na czym taka współpraca polega?

KRZYSZTOF JAKUBIAK: Najważniejszą cechą współpracy firmy z zewnętrzną agencją public relations (PR) jest praca zespołowa. Oznacza to, że ze strony firmy jest ktoś, kto zna się na PR i jest w stanie rozmawiać z fachowcami, a po stronie agencji są osoby, które rozumieją, na czym polega biznes klienta. Ważne są też tzw. układy personalne - nie każdy z każdym jest w stanie pracować. Chodzi o zbudowanie wspólnego zespołu, który składa się z pracowników firmy - klienta i agencji PR. To jest praca nastawiona na kontakty długofalowe, a nie na przygotowanie jednej imprezy.

Z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2823

Spis treści

Wojna z terroryzmem

Zamów abonament