Współpracownik jak pracownik
Współpracownik jak pracownik
FOT. ARCHIWUM
Rz: Działy public relations w wielkich firmach, nawet jeśli zatrudniają kilka osób, nie są w stanie same podołać wszystkim przypadającym im zadaniom. Proponują więc współpracę firmom zewnętrznym. Na czym taka współpraca polega?
KRZYSZTOF JAKUBIAK: Najważniejszą cechą współpracy firmy z zewnętrzną agencją public relations (PR) jest praca zespołowa. Oznacza to, że ze strony firmy jest ktoś, kto zna się na PR i jest w stanie rozmawiać z fachowcami, a po stronie agencji są osoby, które rozumieją, na czym polega biznes klienta. Ważne są też tzw. układy personalne - nie każdy z każdym jest w stanie pracować. Chodzi o zbudowanie wspólnego zespołu, który składa się z pracowników firmy - klienta i agencji PR. To jest praca nastawiona na kontakty długofalowe, a nie na przygotowanie jednej imprezy.
Z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta