Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lubimy telewizory

21 stycznia 2003 | Ekonomia | AM
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Elektronika użytkowa Wartość polskiego rynku to około miliarda dolarów rocznie

Lubimy telewizory

Polacy wydali prawie 900 mln dolarów na kupno elektroniki użytkowej (tv, audio, wideo)

(c) BARTŁOMIEJ ZBOROWSKI

Co roku w Polsce sprzedaje się telewizory oraz sprzęt audio i wideo o wartości prawie 1 mld USD. Większość naszego rynku podzieliło między siebie kilka światowych koncernów. Popularne rodzime marki jak Elemis i Unimor nie wytrzymały konkurencji.

Według danych publikowanych przez Instytut Rynku Elektronicznego (IRE) w 2001 r. Polacy wydali prawie 900 mln dolarów na kupno elektroniki użytkowej (tv, audio, wideo). Jest to mniej więcej tyle, ile wynoszą roczne przychody Poczty Polskiej.

- Od trzech lat wielkość tych wydatków spada....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2828

Spis treści
Zamów abonament