Lubimy telewizory
Lubimy telewizory
Polacy wydali prawie 900 mln dolarów na kupno elektroniki użytkowej (tv, audio, wideo)
(c) BARTŁOMIEJ ZBOROWSKI
Co roku w Polsce sprzedaje się telewizory oraz sprzęt audio i wideo o wartości prawie 1 mld USD. Większość naszego rynku podzieliło między siebie kilka światowych koncernów. Popularne rodzime marki jak Elemis i Unimor nie wytrzymały konkurencji.
Według danych publikowanych przez Instytut Rynku Elektronicznego (IRE) w 2001 r. Polacy wydali prawie 900 mln dolarów na kupno elektroniki użytkowej (tv, audio, wideo). Jest to mniej więcej tyle, ile wynoszą roczne przychody Poczty Polskiej.
- Od trzech lat wielkość tych wydatków spada....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta