I dobre wino trzeba zachwalać
I dobre wino trzeba zachwalać
Rozmowa z Robertem Muranyim, dyrektorem marketingu węgierskiego "Postabanku"
Do tej rozmowy skłoniła mnie znakomita jakość kilku wersji reklamy, którą pański bank nazwał "sensacyjną czwórką". Zgadzam się z częstymi opiniami, według których takiego przeboju reklamowego w węgierskiej telewizji jeszcze nie było. Jak urodził się skądinąd prosty pomysł, by podniesienie przez "Postabank" rocznego oprocentowania wkładów o 4 procenty uosabiało 4 cyrkowców lub 4 cyrkówki w strojach z minionego stulecia, to znów czworaczki lub 4 roztańczonych dżentelmenów w smokingach, a wszystko przy porywającej muzyce rap?
To efekt współpracy dwóch grup: jednej z budapeszteńskich agencji zatrudniającej prawdziwych artystów reklamy i zespołu marketingowego banku. Moi pracownicy znają specyfikę i cele naszej firmy, a ci pierwsi wiedzą, jak to "ubrać". Oczywiście, nie zawsze udaje się, jak w tym przypadku, tak utrafić ze smakiem, tempem, wizualną atrakcyjnością.
Ile to kosztowało?
Za samo przygotowanie tej serii reklam dla...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta