Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Prezesi muszą się obudzić

12 lutego 2003 | Moja Kariera | BK
źródło: Nieznane

Komunikacja Jak budować swoją reputację w biznesie

Prezesi muszą się obudzić

FOT. ARCHIWUM

BLANKA KOLAGO-SZYMCZAK

AUTORKA JEST WŁAŚCICIELKĄ FIRMY PUBLIC RELATIONS KOLAGO & CO.

Po zeszłorocznym gwałtownym przebudzeniu amerykański biznes odkrył, że prezesi są głównymi specjalistami do spraw komunikacji w firmie. Czy nasz świat biznesu też już o tym wie?

Po aferach na światowych rynkach prezesom otworzyły się oczy na potrzebę zbudowania własnej dobrej reputacji w otoczeniu przedsiębiorstwa. Z badań przeprowadzonych przez kilka firm w Europie i w USA wynika, że obraz przedsiębiorstwa zależy w 50 proc. od wizerunku prezesa. Wiedzę tę wykorzystują od dawna artyści i pisarze, których dzieła często kupujemy ze względu na nazwisko. W biznesie inwestowanie w budowanie wizerunku także przynosi bardzo wymierne efekty - wpływa na decyzje inwestycyjne, przyciąga i utrzymuje dobrych pracowników, otwiera na współpracę inne firmy oraz media.

Produkt z twarzą szefa

Wizerunek prezesa jest personalizacją produktów czy usług firmy. Dziś "bez twarzy" nie da się ich sprzedać, bo nie wyróżnią się w tłumie. Nowe produkty, niezależnie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2847

Spis treści

Wyprawa na K2

Zamów abonament