Prezesi muszą się obudzić
Prezesi muszą się obudzić
FOT. ARCHIWUM
BLANKA KOLAGO-SZYMCZAK
AUTORKA JEST WŁAŚCICIELKĄ FIRMY PUBLIC RELATIONS KOLAGO & CO.
Po zeszłorocznym gwałtownym przebudzeniu amerykański biznes odkrył, że prezesi są głównymi specjalistami do spraw komunikacji w firmie. Czy nasz świat biznesu też już o tym wie?
Po aferach na światowych rynkach prezesom otworzyły się oczy na potrzebę zbudowania własnej dobrej reputacji w otoczeniu przedsiębiorstwa. Z badań przeprowadzonych przez kilka firm w Europie i w USA wynika, że obraz przedsiębiorstwa zależy w 50 proc. od wizerunku prezesa. Wiedzę tę wykorzystują od dawna artyści i pisarze, których dzieła często kupujemy ze względu na nazwisko. W biznesie inwestowanie w budowanie wizerunku także przynosi bardzo wymierne efekty - wpływa na decyzje inwestycyjne, przyciąga i utrzymuje dobrych pracowników, otwiera na współpracę inne firmy oraz media.
Produkt z twarzą szefa
Wizerunek prezesa jest personalizacją produktów czy usług firmy. Dziś "bez twarzy" nie da się ich sprzedać, bo nie wyróżnią się w tłumie. Nowe produkty, niezależnie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta