Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 2 października 1998 r. w sprawie wzoru protokołu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy

12 lutego 2003 | Rozporządzenia | MP
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 2 października 1998 r. w sprawie wzoru protokołu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy

(Dz. U. Nr 128 z 19 października 1998 r., poz. 849)

Na podstawie art. 237 § 2 Kodeksu pracy zarządza się, co następuje:

§ 1. Określa się wzór protokołu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy, który stanowi załącznik do rozporządzenia.

§ 2. Formularze protokołu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy, sporządzone według dotychczasowego wzoru, mogą być stosowane do czasu wyczerpania ich zapasów, nie dłużej jednak niż do dnia 31 marca 1999 r.

§ 3. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia [czyli 19 października 1998 r.].

Załącznik

Wzór protokołu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy

Brak okładki

Wydanie: 2847

Spis treści

Wyprawa na K2

Zamów abonament