Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 2 października 1998 r. w sprawie wzoru protokołu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy
(Dz. U. Nr 128 z 19 października 1998 r., poz. 849)
Na podstawie art. 237 § 2 Kodeksu pracy zarządza się, co następuje:
§ 1. Określa się wzór protokołu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy, który stanowi załącznik do rozporządzenia.
§ 2. Formularze protokołu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy, sporządzone według dotychczasowego wzoru, mogą być stosowane do czasu wyczerpania ich zapasów, nie dłużej jednak niż do dnia 31 marca 1999 r.
§ 3. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia [czyli 19 października 1998 r.].
Załącznik
Wzór protokołu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy