Sprzedać więcej niż samochód
Gwarancje i program assistance
Sprzedać więcej niż samochód
Zawsze na początku roku wzrasta zainteresowanie kupnem samochodów. Przy podejmowaniu decyzji najważniejsza jest, w przypadku samochodu importowanego, cena w złotych, przeliczona z bieżącego kursu dolara, marki czy franka. Poza ceną nabywca powinien zapoznać się z warunkami gwarancji oraz ze świadczeniami dodatkowymi, które w praktyce oznaczają pozostawienie w jego portfelu czasem znacznych kwot. Program wszechstronnej pomocy technicznej oferują dzisiaj Toyota i Opel na wozy swoich marek oraz PZU na wszystkie ubezpieczone przez siebie samochody.
Jeśli chodzi o gwarancje, sytuacja jest dosyć jasna.
Jeszcze bardziej klarowna sytuacja panuje w sferze pomocy technicznej -- assistance. Zapewniają ją obecnie tylko dwie marki: Opel od 1992 r. i Toyota od czerwca 1994 r. na terenie Polski i Europy oraz, jako jedyne towarzystwo ubezpieczeniowe, PZU na terenie Europy od marca '92 i Polski od br. , na podstawie ogólnych warunków ubezpieczenia Assistance, po wykupieniu polis OC i AC.
Toyota Eurocare
Program pomocy dla posiadaczy samochodów tej marki obejmuje wszystkie kraje europejskie i przewiduje w czasie okresu gwarancyjnego bezpłatne usługi: do 50 km od miejsca zamieszkania -- pomoc drogową i holowanie, ponad 50 km -- dodatkowo pobyt w hotelu lub...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta