Niewiele wskórasz, ale możesz mieć satysfakcję
Niewiele wskórasz, ale możesz mieć satysfakcję
Klient, który uważa, że został źle potraktowany przez bank, może wnieść skargę do Komisji Etyki Bankowej działającej przy Związku Banków Polskich. Skarga musi jednak dotyczyć krzywdy moralnej, bo żadne spory finansowe czy dotyczące interpretacji prawnej umów albo regulacji wewnętrznych banków nie są rozstrzygane. Satysfakcja klienta z korzystnego dla niego werdyktu też może być wyłącznie moralna. W dodatku komisja wydaje oceny, które nie są dla banku wiążące.
Do Komisji Etyki Bankowej trafiają pisma klientów, którzy są niezadowoleni z obsługi, zostali źle potraktowani przez pracownika banku czy świadomie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta