Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niewiele wskórasz, ale możesz mieć satysfakcję

10 lipca 2003 | Moje Pieniądze | AM

Zasady dobrej praktyki bankowej Zadośćuczynienie moralne dla klienta

Niewiele wskórasz, ale możesz mieć satysfakcję

Klient, który uważa, że został źle potraktowany przez bank, może wnieść skargę do Komisji Etyki Bankowej działającej przy Związku Banków Polskich. Skarga musi jednak dotyczyć krzywdy moralnej, bo żadne spory finansowe czy dotyczące interpretacji prawnej umów albo regulacji wewnętrznych banków nie są rozstrzygane. Satysfakcja klienta z korzystnego dla niego werdyktu też może być wyłącznie moralna. W dodatku komisja wydaje oceny, które nie są dla banku wiążące.

Do Komisji Etyki Bankowej trafiają pisma klientów, którzy są niezadowoleni z obsługi, zostali źle potraktowani przez pracownika banku czy świadomie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2970

Spis treści
Zamów abonament