Latawiec nie lata, okno jest zamknięte
Jakie logo dla Polski Dotychczasowa promocja naszego kraju nie zakończyła się sukcesem
Latawiec nie lata, okno jest zamknięte
Pomimo bogatej ponad tysiącletniej historii oraz licznych atrakcji dla zwiedzających spada zainteresowanie Polską wśród zagranicznych turystów. Jednocześnie maleją także nasze przychody z turystyki przyjazdowej.
FOT. (C) DARIUSZ JAGODZIŃSKI \ KFP
MARIUSZ PRZYBYLSKI
Symbole latawca, otwartego okna, napisu Polska ozdobionego morzem, lasami i górami nie zapewniły nam pozytywnego wizerunku naszego kraju za granicą. Dotychczasowe akcje promocyjne Polski nie przyniosły spodziewanych efektów.
Od wielu lat Polska stara się stworzyć kampanię promocyjną naszego kraju. Efektami tych działań były krótkotrwałe zainteresowanie Polską i naszymi produktami oraz przelotne zaistnienie na zagranicznych imprezach. Nie ma pomysłu i zgody na to, co chcielibyśmy promować. Nie ma idei, która pokazywałaby, co mamy najlepszego.
Godło ważne w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta