Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Latawiec nie lata, okno jest zamknięte

14 lipca 2003 | Ekonomia | MP
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

PROMOCJA POLSKI NA ŚWIECIE

Jakie logo dla Polski Dotychczasowa promocja naszego kraju nie zakończyła się sukcesem

Latawiec nie lata, okno jest zamknięte

Pomimo bogatej ponad tysiącletniej historii oraz licznych atrakcji dla zwiedzających spada zainteresowanie Polską wśród zagranicznych turystów. Jednocześnie maleją także nasze przychody z turystyki przyjazdowej.

FOT. (C) DARIUSZ JAGODZIŃSKI \ KFP

MARIUSZ PRZYBYLSKI

Symbole latawca, otwartego okna, napisu Polska ozdobionego morzem, lasami i górami nie zapewniły nam pozytywnego wizerunku naszego kraju za granicą. Dotychczasowe akcje promocyjne Polski nie przyniosły spodziewanych efektów.

Od wielu lat Polska stara się stworzyć kampanię promocyjną naszego kraju. Efektami tych działań były krótkotrwałe zainteresowanie Polską i naszymi produktami oraz przelotne zaistnienie na zagranicznych imprezach. Nie ma pomysłu i zgody na to, co chcielibyśmy promować. Nie ma idei, która pokazywałaby, co mamy najlepszego.

Godło ważne w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2973

Spis treści
Zamów abonament