Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak promują się inne państwa

14 lipca 2003 | Ekonomia | NA

PROMOCJA POLSKI NA ŚWIECIE

KANDYDACI DO UE

Jak promują się inne państwa

Cypr stawia na turystykę i ser halloumi, Słowenia nie ma jednej strategii promocyjnej, a Czechy już od wielu lat systematycznie zdobywają uznanie dla swojego rynku za granicą. Polskę po wstąpieniu do Unii Europejskiej czeka konkurencja nie tylko ze strony dotychczasowych jej członków, ale także państw wstępujących do Wspólnoty razem z nami.

Polska, mimo iż jest największym krajem spośród dziesiątki państw, które w połowie przyszłego roku staną się członkami UE, nie ma zagwarantowanej pozycji lidera gospodarczego. Jednym z powodów jest nie do końca spójna i efektywna promocja naszego kraju poza jego granicami. Jak to robić skutecznie, moglibyśmy nauczyć się od naszych południowych sąsiadów z Czech. Gdy za kilka lat wszystkie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2973

Spis treści
Zamów abonament