E-mail pod kontrolą
E-mail pod kontrolą
PIOTR MAJEWSKI, KONSULTANT BIZNESOWY I AUTOR PODRĘCZNIKA "JAK NIE ZOSTAĆ SPAMEREM"
Jak rozsyłać reklamę zgodnie z prawem
Stwórz czytelną "politykę prywatności" i zamieść ją w Internecie. Wyjaśnij w niej, do czego wykorzystasz przekazane Ci dane, jakie i od kogo informacje będziesz dostarczać, jak często, w jakiej formie oraz w jaki sposób można zrezygnować z subskrypcji. Poinformuj też o ewentualnych zagrożeniach związanych z przesyłaniem danych. Odnośnik do "polityki prywatności" dołączaj do każdego listu.
Zaprojektuj system zbierania danych od odbiorców tak, by musieli wyrazić zgodę na otrzymywanie korespondencji i akceptować "politykę prywatności".
Wymagaj potwierdzenia zgody, np. przez odesłanie listu.
Umieszczaj w każdym liście instrukcje, jak zrezygnować z subskrypcji.
PODKOM. MARCIN SZYNDLER Z BIURA PRASOWEGO KOMENDY GŁÓWNEJ POLICJI
Jak bronić się przed niechcianą reklamą
Jeśli uważasz, że listy trafiające do twojej skrzynki internetowej łamią ustawę, zgłoś to w najbliższym komisariacie. Wydruk ułatwi funkcjonariuszom stwierdzenie, czy rzeczywiście popełniono wykroczenie, ale nie jest konieczny. Zachowaj w pamięci komputera kwestionowaną korespondencję, będzie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta