Polska i Czechy już nasycone
Jeśli inwestować, to w Rosji, Chinach albo na Słowacji
Polska i Czechy już nasycone
Rosja, Słowacja i Chiny to czołówka krajów najbardziej atrakcyjnych dla detalistów planujących ekspansję na rynki międzynarodowe - wynika z raportu firmy doradztwa strategicznego A. T. Kearney. Na końcu listy, podobnie jak w roku ubiegłym, znajdują się Czechy i Polska. W tych krajach jest już zbyt duże nasycenie rynku sieciami detalicznymi. Badania przeprowadzono w pierwszym kwartale 2003.
Trzydzieści krajów rozwijających się podzielono na trzy grupy w zależności od osiągniętych przez nie wyników: kraje najbardziej atrakcyjne dla nowych inwestycji detalicznych, kraje średnio atrakcyjne oraz kraje mało atrakcyjne.
W Rosji coraz lepiej
Na miejscu pierwszym znalazła się Rosja, która awansowała z czwartej pozycji, jaką zajmowała w roku 2002. O tak dobrym wyniku zadecydowało połączenie kilku czynników: stabilizująca się gospodarka, obniżająca się inflacja, niezbyt duża liczba...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta