Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marka prawdziwie europejska

28 sierpnia 2003 | Rzeczpospolita poleca | JM
źródło: Nieznane

Rozmowa z Lidią Geringer d'Oedenberg, dyrektorem generalnym Międzynarodowego Festiwalu "Wratislavia Cantans"

Marka prawdziwie europejska

(C) WC 2003

Czy "Wratislavia Cantans" jest festiwalem europejskim?

Zdecydowanie tak, i to nie tylko ze względu na artystów tu występujących. W tym roku będziemy mieli gości z kilkunastu krajów naszego kontynentu, a także z Ameryki. Ważne jest przede wszystkim to, że mamy doskonałe kontakty z innymi festiwalami w Europie i wspólnie realizujemy różne projekty. No i wreszcie, pamiętajmy o publiczności "Wratislavii", którą tworzą nie tylko mieszkańcy Wrocławia i przybysze z Polski, lecz także goście zagraniczni, zawczasu rezerwujący sobie bilety na poszczególne koncerty. Interesują się też nami europejscy dziennikarze - w tym roku przyjadą z Niemiec, Austrii, Wielkiej Brytanii i Francji. Niedawno ukazał się duży artykuł w miesięczniku "BBC Music"; była to prezentacja obecnej edycji festiwalu, połączona z zaproszeniem do Wrocławia i ze wskazaniem miejsc, które warto odwiedzić, oraz godnych polecenia hoteli i restauracji. Jest to więc również dobra promocja miasta.

Ilu widzów spodziewacie się w tym roku?

Sądzę, że sprzedamy 25 tysięcy biletów. Ich liczba jeszcze kilka lat temu nie przekraczała...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3011

Spis treści
Zamów abonament