Poszerzanie oferty
Ovita Mutricia
Poszerzanie oferty
Holenderska Mutricia z Zoetermeer to lider w Europie w dziedzinie odżywek, kaszek i kleików dla niemowląt i maluchów. Do Polski przyciągnął Holendrów prosty fakt: rocznie rodzi się u nas pół miliona dzieci -- potencjalnych konsumentów produktów firmy Mutricia. Wybór partnera był o tyle łatwy, że przedsiębiorstwo Ovita z Opola pasowało do profilu koncernu Mutricia, jak twierdzi J. Cheriex, dyrektor Ovita Mutricia.
Ovita Mutricia, polsko-holenderskie przedsiębiorstwo o udziale 50-50, założono w kwietniu 1993 r. Holenderski wkład to wydatki na badania i marketing oraz znajomość międzynarodowych rynków żywności. Od Polaków chcą zdobyć wiedzę o Europie Wschodniej, o mentalności ludzi i sposobie odżywiania się w tym regionie.
Ovita Mutricia ma obecnie dwie fabryki w Polsce, zatrudnia 500 osób, a obroty w 1994 r. wyniosły 30 mln USD. Fabrykę odżywek w słoikach zbudowano w ciągu jednego roku. Niedługo oferta handlowa Ovita Mutricia poszerzy się o jogurty i sery. To wynik inwestycji z końca 1994 r. , bo przejęto 2/ 3 udziału w spółdzielczych zakładach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta