Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czego prywatni chcą, publiczna nie odda

29 października 2003 | Kraj | Nl
źródło: Nieznane

Konferencja o polskim rynku radiowo-telewizyjnym - Czy TVP powinna zrezygnować z emisji części reklam

Czego prywatni chcą, publiczna nie odda

  • Publiczna, nie komercyjna - komentarz

Jeśli telewizja publiczna ograniczy u siebie reklamy dopłacimy do niej - deklarowali Mariusz Walter z TVN (pierwszy z lewej) i Zygmunt Solorz z Polsatu (trzeci). Prezes TVP Robert Kwiatkowski (pierwszy z prawej) aprzyjął te deklaracje sceptycznie

FOT. PIOTR KOWALCZYK

Telewizja publiczna z ograniczoną liczbą reklam? Bardzo by tego chciały stacje komercyjne, ale szanse na realizację takiego scenariusza są prawie żadne - wynika z pierwszego dnia konferencji "Rynek audiowizualny w Polsce - oceny i perspektywy".

Spór o reklamy w TVP zdominował wczorajsze spotkanie szefów największych mediów elektronicznych. Rozpoczęło ono kilkudniową konferencję, której plonem ma być...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3064

Spis treści
Zamów abonament