Czego prywatni chcą, publiczna nie odda
Czego prywatni chcą, publiczna nie odda
- Publiczna, nie komercyjna - komentarz
Jeśli telewizja publiczna ograniczy u siebie reklamy dopłacimy do niej - deklarowali Mariusz Walter z TVN (pierwszy z lewej) i Zygmunt Solorz z Polsatu (trzeci). Prezes TVP Robert Kwiatkowski (pierwszy z prawej) aprzyjął te deklaracje sceptycznie
FOT. PIOTR KOWALCZYK
Telewizja publiczna z ograniczoną liczbą reklam? Bardzo by tego chciały stacje komercyjne, ale szanse na realizację takiego scenariusza są prawie żadne - wynika z pierwszego dnia konferencji "Rynek audiowizualny w Polsce - oceny i perspektywy".
Spór o reklamy w TVP zdominował wczorajsze spotkanie szefów największych mediów elektronicznych. Rozpoczęło ono kilkudniową konferencję, której plonem ma być...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta