Wszystko na sprzedaż
Wszystko na sprzedaż
- Od pracowników zależy sukces firmy
- Rozwijam umiejętności
Tymczasem konkurencja na rynku szkoleń dla pracowników działów sprzedaży jest ogromna. Prowadzą je duże międzynarodowe firmy oraz mniejsze polskie. Te pierwsze proponują wiele różnych programów skierowanych nie tylko do przedstawicieli handlowych, ale także do sprzedawców, którzy pracują w punktach sprzedaży lub sprzedają przez telefon (telesprzedaż).
Mniejsze specjalizują się raczej w określonej dziedzinie, np. technice sprzedaży czy negocjacjach handlowych.
Na zajęciach pracownicy uczą się, jakie informacje o firmie zdobyć, by podczas rozmów przekonać klienta, że dany produkt jest niezbędny lub usługa jest mu potrzebna, jak zadawać pytania klientowi, by poznać jego potrzeby, i jak reagować na różne jego zachowania, np. gdy ma wątpliwości czy jest obojętny.
Programy szkoleń są dopasowane do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta