Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wszystko na sprzedaż

29 października 2003 | Moja Kariera | DC

Najczęściej na szkolenia są wysyłani handlowcy Kilka lat temu firmy szkoliły pracowników, by zdobywali nowych klientów - Dziś uczą ich, jak klientów zatrzymać - Menedżerowie przygotowują się do roli trenerów

Wszystko na sprzedaż

  • Od pracowników zależy sukces firmy
  • Rozwijam umiejętności
Handlowcy to pracownicy najczęściej wysyłani na szkolenia. Przedsiębiorcy chętnie w nich inwestują, bo w dużej mierze to od ich umiejętności zależą zyski firm.

Tymczasem konkurencja na rynku szkoleń dla pracowników działów sprzedaży jest ogromna. Prowadzą je duże międzynarodowe firmy oraz mniejsze polskie. Te pierwsze proponują wiele różnych programów skierowanych nie tylko do przedstawicieli handlowych, ale także do sprzedawców, którzy pracują w punktach sprzedaży lub sprzedają przez telefon (telesprzedaż).

Mniejsze specjalizują się raczej w określonej dziedzinie, np. technice sprzedaży czy negocjacjach handlowych.

Na zajęciach pracownicy uczą się, jakie informacje o firmie zdobyć, by podczas rozmów przekonać klienta, że dany produkt jest niezbędny lub usługa jest mu potrzebna, jak zadawać pytania klientowi, by poznać jego potrzeby, i jak reagować na różne jego zachowania, np. gdy ma wątpliwości czy jest obojętny.

Programy szkoleń są dopasowane do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3064

Spis treści
Zamów abonament