Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Liczą się także umiejętności

29 października 2003 | Moja Kariera | GR

Na szkoleniach można nauczyć się postaw i umiejętności przydatnych na konkretnym stanowisku - Menedżerowie poznają tajniki trudnych rozmów z pracownikami - Można się też nauczyć zasad rekrutacji i selekcji pracowników

Liczą się także umiejętności

Firmy wysyłają pracowników na szkolenia nie tylko, by zdobyli wiedzę z jakiejś dziedziny (prawo, finanse, księgowość), ale także, by nauczyli się postaw i umiejętności przydatnych na konkretnych stanowiskach. Są to tzw. szkolenia miękkie.

Menedżerowie mogą na nich doskonalić zdolności przywódcze, sprawdzać, czy mają predyspozycje do kierowania zespołem, czy potrafią motywować pracowników. Handlowcy uczą się, jak negocjować z klientami, a szeregowi pracownicy, jak pracować w zespole i planować czas pracy. Na te zajęcia firmy szczególnie chętnie wysyłają nowo zatrudnianych pracowników, bez dużego doświadczenia zawodowego.

W Polsce największe zainteresowanie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3064

Spis treści
Zamów abonament