Liczą się także umiejętności
Liczą się także umiejętności
Firmy wysyłają pracowników na szkolenia nie tylko, by zdobyli wiedzę z jakiejś dziedziny (prawo, finanse, księgowość), ale także, by nauczyli się postaw i umiejętności przydatnych na konkretnych stanowiskach. Są to tzw. szkolenia miękkie.
Menedżerowie mogą na nich doskonalić zdolności przywódcze, sprawdzać, czy mają predyspozycje do kierowania zespołem, czy potrafią motywować pracowników. Handlowcy uczą się, jak negocjować z klientami, a szeregowi pracownicy, jak pracować w zespole i planować czas pracy. Na te zajęcia firmy szczególnie chętnie wysyłają nowo zatrudnianych pracowników, bez dużego doświadczenia zawodowego.
W Polsce największe zainteresowanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta