Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Z reklamacją tylko na Senatorską

30 października 2003 | Warszawa | MS
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

ZTM nie szanuje pechowców, którzy kupili wadliwe bilety

Z reklamacją tylko na Senatorską

Wsiadając do tramwaju pasażerowie muszą pamiętać o tym, że w Warszawie reklamacje biletów można zgłaszać tylko w jednym punkcie

FOT. RAFAŁ GUZ

FOT. RAFAŁ GUZ

Zarząd Transportu Miejskiego lekceważy konsumenckie prawa swoich pasażerów, utrudniając im wymianę niesprawnych biletów. Tymczasem od początku tego roku obowiązuje ustawa konsumencka pozwalająca kupującym żądać wymiany wadliwych towarów w miejscu zakupu. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wyjaśniające w tej sprawie.

9 października opisaliśmy historię Józefa Szewczyka, któremu nie udało się wymienić niedających się skasować biletów. Na załatwienie tej pozornie łatwej sprawy stracił dwa dni, ponieważ nie mógł wymienić biletów tam, gdzie je kupił, czyli w kiosku. Był...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3065

Spis treści
Zamów abonament