Z reklamacją tylko na Senatorską
Z reklamacją tylko na Senatorską
Wsiadając do tramwaju pasażerowie muszą pamiętać o tym, że w Warszawie reklamacje biletów można zgłaszać tylko w jednym punkcie
FOT. RAFAŁ GUZ
FOT. RAFAŁ GUZ
Zarząd Transportu Miejskiego lekceważy konsumenckie prawa swoich pasażerów, utrudniając im wymianę niesprawnych biletów. Tymczasem od początku tego roku obowiązuje ustawa konsumencka pozwalająca kupującym żądać wymiany wadliwych towarów w miejscu zakupu. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wyjaśniające w tej sprawie.
9 października opisaliśmy historię Józefa Szewczyka, któremu nie udało się wymienić niedających się skasować biletów. Na załatwienie tej pozornie łatwej sprawy stracił dwa dni, ponieważ nie mógł wymienić biletów tam, gdzie je kupił, czyli w kiosku. Był...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta