Na rynku jest miejsce na nowe sklepy
Na rynku jest miejsce na nowe sklepy
Największe sieci hipermarketów nie przejmują się opinią o nasyceniu polskiego rynku dużymi sklepami i zapowiadają na ten rok otwarcie kolejnych. Największa w Polsce sieć hipermarketów Tesco zamierza w tym roku otworzyć co najmniej 16 nowych placówek. O pozycję lidera rynku hipermarketów chce też walczyć francuska sieć Géant, która od środy startuje z programem lojalnościowym dla swych klientów.
- W sklepy i magazyny chcemy w tym roku zainwestować co najmniej 450 - 500 mln zł - zapowiada Czesław Grzesiak, wiceprezes Tesco Polska, największej sieci hipermarketów w naszym kraju (tę pozycję Tesco zdobyło, przejmując w 2002 r. sieć HIT). Jak ocenia wiceprezes Grzesiak, ubiegłoroczne obroty Tesco Polska wyniosły prawie 4,5 mld złotych. W tym roku dalszy wzrost...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta