Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmy

07 stycznia 2004 | Ekonomia | DE

PRZEMYSŁ LEKKI

Key w pierwszej trójce

Firma Key, polski producent bielizny, jedna z trzech wiodących marek na polskim rynku (dane z badań ADV Entertainment Group sp. z o.o.), wprowadziła w ubiegłym roku do sklepów nową markę Hey. Wyroby te mają ceny o ok. 20 proc. niższe od produktów marki Key. Obecnie, jak wynika z badań prowadzonych w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców, markę Hey rozpoznaje już ponad 7 proc. respondentów, a markę Key - 23,5 proc. osób. Całkowity udział firmy Key w rynku bielizny wynosi 11,04 proc. Firma eksportuje swoje wyroby do Rosji, Białorusi, Czech, Słowacji, na Węgry oraz Ukrainę. W 2002 r. przychody netto ze sprzedaży wyniosły 52 mln zł, a zysk netto - 3,5 mln zł. A.S.

PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY

Browar Belgia zwiększa sprzedaż

Browar Belgia w 2003 r. podniósł sprzedaż o 30 proc. w porównaniu z 2002 r., do 1,1 mln hl. Jego wpływy ze sprzedaży wyniosły 250 mln zł, a zysk netto jest szacowany na 6 - 7 mln zł. W ocenie kierownictwa browaru ma on 4-proc. udział w rynku piwa i czwartą lokatę, po Grupie Żywiec, Kompanii Piwowarskiej i spółce Carlsberg-Okocim. Plany na 2004 r. przewidują 25-proc. wzrost sprzedaży w porównaniu z ubiegłorocznymi. L.O.

SUROWCE

British Petroleum sprzedaje stacje

Brytyjski koncern naftowy BP wycofuje się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3119

Spis treści
Zamów abonament